vxproplus - 12-10-2014 12:40:36

Witam!

Benzer zaczął mi palić mocno olej. Ostatnio zanim go odstawiłem robiłem nim często po 27 km jazdy non stop bo jeździłem nim do pracy. Na 50 km muszę wlać 200 ml oleju. Benzer jest przerobiony na 110, ma głowicę od 72, ogółem chodzi jak sieczkarnia mimo tego że ma wał z przebiegiem około 1000 km i luz na zaworach 0,06 mm ssący a 0,08 wydechowy, po przykryciu ręką żeberek cylindra robi się trochę ciszej. Na sworzniu tłoka brak luzu. Po zdjęciu głowicy okazało się, że ma potwornie duże luzy na prowadnicach. Luz jest największy w kierunku prostopadłym do wałka rozrządu. Od czego tak się porobiło? Głowica ma ogółem przejechane około 6000 km. Jak dbać o te prowadnice?

www.bassparty.pun.pl www.biotechnologia-ajd.pun.pl www.gp2010rond.pun.pl www.siatkowkarn.pun.pl www.klanfreestyle.pun.pl