medek - 01-09-2014 19:29:32

Jestem po generalnym remoncie silnika. Wymiana cylindra, tłoka, wału. Uszczelki, simmeringi itp.
Wszystko ogólnie cacy i z pomoc± kolegi tchnęli¶my w silnik drugie życie.
Po zalaniu olejem przyszedł długo oczekiwany pierwszy rozruch. Rozrusznik działał, kręcił cały czas, co¶ tam się podziało lecz silnik nie odpalił. Próbowałem z tzw. "pychu" ale i to nie pomogło. Okazało się, że jedna z trzech ¶rub, które trzymaj± magneto była dłuższa. Ta jedna została zmieniona ponieważ gwint się wyrobił i nie chciałem się narażać na stresy. I niestety iskrownik trochę dostał po mam to  na czole od tej ¶ruby. Przewody były w miarę całe, gdzieniegdzie tylko izolacja z przewodów ucierpiała i na cewkach nieco wytarły się zwoje na cewkach - najbardziej na tej która jest pokryta czym¶ czarnym - może kto¶ wie za co odpowiada? ¦rubę zmieniłem na odpowiedni±, przewody poprawili¶my i polutowali¶my lecz niestety motor dalej nie odpala, brak iskry oraz brak napięcia na cewce zapłonowej.
Czy jest możliwe zwarcie w powyższym układzie?

Nie mam pojęcia jak sprawdzić sprawno¶ć iskrownika, modułu zapłonowego lub regulatora, może s± jakie¶ sposoby prócz wymiany wszystkiego co wymieniłem? Przewody posprawdzane, kostki wszystkie powyci±gane i powsadzane ponownie.

Opadam generalnie z sił, więc dajcie ludzie jak±¶ nadzieję i pomysły. Bardzo proszę :)

www.magi-nation-super.pun.pl www.tirup.pun.pl www.hgbeproud.pun.pl www.louisiana.pun.pl www.hempgruarmia.pun.pl