Witam . Wiele osób pytało mnie co to warte , co to daje i czy czegoś nie psuje wiec założę temat w którym powiem jak zamontować przedłużki amortyzora oraz omówię ich jakość i wszelkie plusy :)
Więc po kolei :
1 - Kupujemy dwie przedłużki : http://allegro.pl/przedluzka-amortyzato … 70838.html - tutaj ja kupowałem
2 - Zakupujemy 2 utwardzane śruby o średnicy 10mm oraz 2 nakrętki + podkładki 2 zwykłe 2 sprężynowe
3 - stawiamy motocykl na stopce centalnej lub podwieszamy go na czymś ( tak aby wachacz był odciążony )
4 - Demontujemy amortyzatory
5 - Dolną część amortyzatora musimy w rękach obrócić o 90 stopni
6 - Dolną cześć amortyzatora montujemy w " literce C " przedłużki i mocno skręcamy na tzw " zicher "
7- Montujemy amorki w motocyklu
8*- Demontujemy stopkę centralną
*-jest to nie konieczne ale stopka teraz prawie nie styka się z ziemią , czasem uda się ale nie jest to pewne i bezpieczne a nie używana stopka to tylko dodatkowa waga , coś co hałasuje na dołkach i iskrzy w ostrych zakrętach . Moto bez niej przestaje wyglądać jak motolowel a wygląda o wiele poważniej w połączeniu z przedłużkami :)
........ Teraz o przedłużce :
- podnosi motocykl o 50-60mm . - Moto wygląda bardziej poważnie - Siedząc na moto czujemy się pewniej , nie jak na rowerku - Zmienia się środek ciężkości co przy odpowiedniej technice pozwala szybciej i lepiej pokonywać zakręty - Podczas jazdy w 2 os. ( o dużej wadze ) nie występuje tarcie błotnika o oponę podczas jazdy na dołkach :)
....... Kilka mitów :
- Przedłużka nie powoduje szybszego wyrobienia się gum amorka - nie pęka przy dużym obciążeniu ( testowane 225kg ) - nie powoduje krzywienia sie wachacza - nie dodaje na mocy .... - Ułatwia wykonanie "stoppie"
...... O jakości :
Przedłużka jest z naprawdę dobrego materiału , wykonana jednolicie , dziury wywiercone prosto i solidnie .
Osobiście bardzo polecam i zachęcam do zakupu , Odpowiem na każde pytanie a tut napisałem dla tych któzy się wachają :) Mam nadzieję ze komuś się przyda a teraz fotki jak wyglądają w praktyce :
|