Rafael_K - 13-07-2013 14:17:50

Regulacja Sprzęgła



Są trzy sposoby wyregulowania sprzęgła

1) regulacja naciągu linki przy klamce sprzęgła
http://s6.ifotos.pl/img/sprzeglo1_nnepnqe.jpg

2) regulacja naciągu linki na pancerzu przy filtrze powietrza
http://s4.ifotos.pl/img/sprzeglo2_nnepehh.jpg

3) regulacja mechanizmu sprzęgła, znajdująca się pod małym dekielkiem z napisem Router
http://s6.ifotos.pl/img/sprzeglo3_nnepehe.jpg

Sprzęgło powinno brać w mniejszej połowie kiedy puszczamy klamkę sprzęgła

Im bardziej naciągnięta linka sprzęgła tym sprzęgło łapie później, tzn że w skrajnych przypadkach będzie tak, że wrzucimy bieg i puścimy klamkę sprzęgła całkiem a motor nie ruszy

Im mniej naciągnięta linka sprzęgła tym sprzęgło łapie wcześniej, tzn że w skrajnych przypadkach będzie tak, że wrzucimy bieg a motor ruszy

Natomiast pod dekielkiem znajduje się śruba z nakrętką kontrującą, popuszczamy nakrętkę i kręcąc śrubokrętem płaskim wkręcamy lub wykręcamy śrubę
- kręcenie w prawo spowoduje, że sprzęgło będzie łapało później
- kręcenie w lewo spowoduje, że sprzęgło będzie łapało wcześniej

proponuję sprawdzać tak co pół obrotu śruby, żeby nie przeholować w którąś stronę.

Przy okazji regulacji sprzęgła dobrze jest wcześniej zdjąć linkę sprzęgła z klamki i wstrzyknąć oleju do pancerza.

www.wowik.pun.pl www.zarzadzanie2013.pun.pl www.logistykaaon.pun.pl www.placek.pun.pl www.viva-metin.pun.pl